Розпорядження №05-аг «Про затвердження Порядку взаємодії уповноваженої / відповідальної особи з структурними підрозділами виконавчого комітету Гадяцької міської ради під час планування та проведення публічних закупівель»

  • 31
Скликання: -
Сесія / комісія: -
Тип документу: Розпорядження
Дата: 16.01.2024
Номер документу: 05-аг
Назва документу: Про затвердження Порядку взаємодії уповноваженої / відповідальної особи з структурними підрозділами виконавчого комітету Гадяцької міської ради під час планування та проведення публічних закупівель
Прикріплені файли:
  1. Про затвердження Порядку взаємодії уповноваженої / відповідальної особи з структурними підрозділами виконавчого комітету Гадяцької міської ради під час планування та проведення публічних закупівель (7.79 МБ)