Директор комунальної установи «Гадяцький інклюзивно-ресурсний центр» Гадяцької міської ради: Шкрьоба Світлана Володимирівна

Адреса:  вул. Шевченка, буд. 10, м. Гадяч, 37300.

Е-mail: gadyach.irc@gmail.com.

З вересня 2018 року розпочала роботу комунальна установа «Гадяцький інклюзивно-ресурсний центр» Гадяцької міської ради Полтавської області, яку створено відповідно до рішення 31 сесії Гадяцької міської ради сьомого скликання від 16 03.2018.

Головна мета діяльності установи – надання корекційно-розвиткових  послуг дітям віком від 2 до 18 років, підтримка та розвиток інклюзивних процесів в суспільстві, допомоги батькам та педагогам в роботі з дітьми  з особливими освітніми потребами. Гадяцький інклюзивно- ресурсний центр має можливість надавати корекційно-освітні  послуги більш ніж 70 дітям міста Гадяча, Гадяцького району та об’єднаних територіальних громад, які утворені в межах району

До освітньої установи за допомогою можуть звертатися батьки дітей  з особливими освітніми потребами, починаючи з легких порушень мови, закінчуючи складними вадами розвитку.

Основними завданнями Центру є:

1. Навігація консультативна допомога

Батьки потребують допомоги в навігації поміж заплутаною системою  існуючих освітніх послуг для надання підтримки, реабілітації і освіти їхнім дітям. ІРЦ може допомогти батькам знаходити і отримувати доступ до існуючих видів навчально-корекційних та освітніх послуг  підтримки  дітей віком від 2 до 18 років для задоволення соціальних, психологічних, фізичних, комунікативних потреб їхньої дитини.

2. Здійснення психолого-педагогічного супроводу.

Діти, батьки яких звернулись до інклюзивно-ресурсного центру  мають можливість отримати послуги досвідчених  корекційних педагогів в напрямку розвитку мовлення, пізнавальних процесів,  фізичного розвитку, загальної обізнаності, підготовки до навчання в школі та інше. За потреби, фахівці ІРЦ проведуть комплексну оцінку розвитку дитини та нададуть рекомендації стосовно методів педагогічного впливу в ході навчальної та корекційної роботи, здійснюватимуть психолого-педагогічний супровід  дитини з особливими освітніми потребами.

3. Освітня просвіта, ресурси

До ресурсів належать інформаційні ресурси для педагогів, надавачів послуг і батьків. Вони можуть включають фахові довідкові матеріали або допоміжну інформацію про конкретні види особливих потреб, які даватимуть змогу батькам і фахівцям задовольняти освітні, соціальні та емоційні потреби дитини.

Нині ІРЦ працюють над  проведенням комплексної оцінки розвитку дітей інклюзивної форми навчання та формуванням практичних рекомендацій педагогам для складання індивідуальної програми розвитку.

Надання  корекційної та консультативної  допомоги в Центрі  є безкоштовною.