A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
ГАДЯЦЬКА МІСЬКА РАДА
Полтавська область

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Гадяцького історико-краєзнавчого музею

Дата: 24.04.2019 16:15
Кількість переглядів: 150

 

Додаток

до наказу начальника відділу

культури і туризму Гадяцької

міської ради

від 24 квітня 2019 року № 13 К

 

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Гадяцького історико-краєзнавчого музею

 

Відділ культури і туризму Гадяцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Гадяцького історико-краєзнавчого музею.

Загальні вимоги до кандидатів: вільне володіння державною мовою, повна вища освіта культурно-мистецького спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, здатність за своїми діловими та моральними якостями виконувати відповідні посадові обов’язки.

Обмеження щодо кандидатів: керівником комунального закладу культури не може бути призначена особа, яка за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена; має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому порядку, або на яку протягом останнього року накладалось адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління державним чи комунальним закладом культури, а саме центрального органу виконавчої влади, органу влади Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.

Особи, які беруть участь у конкурсі, впродовж 30 днів від оголошення подають такі документи:

  • заяву про участь в конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
  •  копію документів, що посвідчує особу;
  •  копію документів про вищу освіту;
  •  відомості про наявність чи відсутність судимості;
  •  два рекомендаційні листи довільної форми;
  • мотиваційний лист довільної форми;

Особа може подати інші документи на свій розсуд, які можуть засвідчити професійні чи моральні якості.

Відповідальність за достовірність поданої інформації несе кандидат.

На засідання конкурсної комісії кандидатам необхідно підготувати публічну презентацію проекту програми розвитку Гадяцького історико-к раєзнавчого музею на один і п’ять років.

Дата початку приймання документів –  25 квітня 2019 року.

Дата початку формування конкурсної комісії – 25 квітня 2019 року.

Умови й терміни проведення конкурсу: за рішенням конкурсної комісії до участі не допускаються особи, які не відповідають вимогам, зазначеним у Законі України «Про культуру».

Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення терміну приймання документів.

Документи приймаються за адресою: 37300, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Лесі Українки, 3 та електронною адресою: hadiach_kultura@ukr.net

Довідки за телефоном: (05354) 2-34-25

 

Долучення

Заява про участь у конкурсі.docx

Згода на збір та обробку персональних даних.docx

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь