Послуга «Почуй мене» перекладач жестової мови

  • 529

 

Фото без опису

На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю. Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

Для оформлення звернення на жестовій мові потрібно перейти за посиланням: https://bit.ly/30ZdIJo, та натиснути на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Заповнити: ім’я, номер телефону, електронну пошту та очікувати на підключення перекладача жестової мови.

Інформація яку можна отримати:

•  про субсидію від держави;

•  про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);

•  про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;

•  як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;

•  про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);

•  як оформити грошові виплати при народженні дитини;

•  про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення у вигляді відеолиста