Із пленарного засідання восьмої сесії Гадяцької міської ради

  • 806

15 квітня 2021 року в приміщенні Комунального закладу «Гадяцький будинок культури» відбулося засідання восьмої чергової сесії Гадяцької міської ради восьмого скликання. Сесію провів міський голова Володимир Нестеренко. У роботі сесії взяли участь 19 депутатів із 26-ти обраних.

До 35-х роковин Чорнобильської трагедії, перед початком пленарного засідання голова міського добровільного товариства «Союз Чорнобиль»  Віталій Биченко урочисто вручив нагороду Почесна відзнака «Герой Чорнобиля» депутату міської ради Григорію Сафонову.

У ході засідання депутати заслухали інформацію міського голови Володимира Нестеренка про прийняті рішення виконкомом міської ради в міжсесійний період.

У порядку денному розглядалися та обговорювалися питання про внесення змін та доповнень до бюджету та деяких Програм Гадяцької міської територіальної громади. Зокрема, за рахунок внесених змін передбачається облаштування майданчика для сміття, придбання 14 сміттєвих контейнерів (кліток для ПЕТ пляшок), проведення ремонту водоприймального колодязя зливової каналізації по площі Миру, проведення капітального ремонту житлового фонду, поточного ремонту доріг, тощо. Виділено кошти  на встановлення у міському парку «Перемога» придбаного для дітей  ігрового комплексу «Корабель».

З метою підтримки та популяризації спортивного способу життя з цільового фонду бюджету Гадяцької міської ТГ виділено кошти в сумі 14,0 тисяч гривень жительці міста Гадяча Марченко Анастасії Миколаївні для участі у Чемпіонаті України з класичного пауерліфтингу серед жінок, який відбудеться у місті Коломия з 19 по 24 травня цього року.

В ході засідання розглянуто 48 питань порядку денного, з яких прийнято 46 рішень. Попередньо всі питання розглядалися на засіданнях постійних депутатських комісій.

Робота постійних депутатських комісій:

 З рішеннями та результатами голосування пленарного засідання восьмої чергової сесії Гадяцької міської ради восьмого скликання можливо ознайомитися на сайті Гадяцької міської ради.