Проведено консультаційне заняття для вчителів математики «Модель сучасного уроку. Вимоги до змісту і процесу навчання»

  • 702

 

Фото без опису

22 жовтня 2021 року Комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради в online-режимі проведено консультаційне заняття для вчителів математики закладів загальної середньої освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської громад з теми «Модель сучасного уроку. Вимоги до змісту і процесу навчання». В освітній зустрічі взяли участь 40 вчителів.

Консультант Гадяцького ЦПРПП Ємець С.М. акцентувала увагу на актуальних питаннях, які на сьогодні турбують освітян, зокрема: проведення сучасних уроків математики; основних вимогах до сучасного уроку; впровадження інформаційних технологій при викладанні навчального предмета. Софія Миколаївна ознайомила вчителів із заходами, спрямованими на розвиток математичної освіти та підвищення її якості, які будуть проводитися в 2021/2022 навчальному році.

Вчитель математики Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2 імені Михайла Драгоманова Велічай В.В. розповіла педагогам про принципи побудови сучасного уроку, його основні компоненти, поділилася власним досвідом роботи на уроках математики та в позаурочний час.

Учасники заняття переглянули презентацію «Використання онлайн-сервісів у навчанні учнів математики як одна з вимог сучасності», яку представила вчитель вищої кваліфікаційної категорії Гадяцького ліцею І-ІІІ ступенів № 1 імені Олени Пчілки Галушка Л.П. Вона ознайомила педагогів з онлайн-ресурсами, які можна використовувати при вивченні математики в режимах онлайн та офлайн, а саме: графічними калькуляторами Desmos, Advanced Grapher за допомогою яких учні можуть будувати графіки, управляти побудованими графіками, розв’язувати рівняння; LearningApps – це сервіс з невеликими інтерактивними модулями, який пропонує вже готові вправи для перевірки знань та умінь учнів; MyTest – програма створена для комп’ютерного тестування, збору та аналізу результатів, виставлення оцінки за вказаною в тексті шкалою, CeoCebra – сервіс, який дає можливість створювати «живі креслення» для використання в геометрії, алгебрі, планіметрії, зокрема, для побудов за допомогою циркуля й лінійки. Педагоги ознайомилися з можливостями освітньої платформи Classtime, сервісом для скорочення посилань bitly, сервісом для генерування QR кодів, та платформою для перегляду і створення відео YouTube.

Колєснікова В.В., учитель математики Біленченківської філії Гадяцького опорного ліцею І-ІІІ ступенів імені Лесі Українки, проілюструвала практичне застосування онлайн дошок Jamboard, Padlet .

При підведенні підсумків заняття голова територіальної спільноти вчителів математики Борис С.Я. підкреслила актуальність та важливість обговореної проблеми, акцентувала увагу колег на особливостях сучасного уроку, впровадження компетентнісного підходу до викладання математики та особливостях використання ІКТ на уроках цього предмета.

Підготувала консультант Гадяцького ЦПРПП                                                              С.М. Ємець