До уваги членів Добровольчого формування Гадяцької міської територіальної громади!

  • 670

Фото без опису

Рішенням двадцять четвертої сесії Гадяцької міської ради восьмого скликання від 29 червня 2022 року № 1171 «Про внесення змін до Положення про комісію з розгляду питань надання разової грошової допомоги населенню Гадяцької міської територіальної громади»  внесено зміни в перелік документів, які необхідно надати для отримання  разової грошової допомоги для вирішення соціально-побутових питань членом Добровольчого формування Гадяцької міської територіальної громади

Для отримання разової грошової допомоги необхідно надати такі документи:

  • заяву про надання разової грошової допомоги;
  • копію паспорта заявника (сторінки 1, 2, 3-6 (в разі необхідності), сторінку з вказаним місцем реєстрації) або копію ID-картки з Витягом із державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання особи відповідно до додатку 13 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або довідку (штамп у паспорті) органів державної податкової служби про відмову від ідентифікаційного номеру через свої релігійні або інші переконання;
  • копію контракту добровольця територіальної оборони;
  • довідку з військової частини про залучення члена ДФТГ до виконання бойових розпоряджень з територіальної оборони;
  • інформація про реквізити карткового рахунку у банківській установі;
  • оригінал акту обстеження матеріально-побутових умов заявника, складений уповноваженою особою відділу соціального захисту населення Гадяцької міської ради (у разі проживання на території Гадяцької міської територіальної громади без реєстрації).

Вище перелічені документи необхідно надати у Гадяцьку міську раду, яка знаходиться за адресою: вул. Лесі Українки, буд.2, кабінет № 6, м. Гадяч (тел. (05354) 2 34 25).