Інформаційне повідомлення

  • 100

Фото без опису

Інформаційне повідомлення про подання заяв про висунення кандидатур від громадськості до персонального складу Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України

  

Відповідно до пункту 7 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2023 року № 381, рішенням виконавчого комітету Гадяцької міської ради від 20 липня 2023 року №383  Про створення Комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі – Комісія), визначено максимальну кількість членів Комісії дев’ять осіб, в якій представників від громадськості три особи.

       З метою формування персонального складу Комісії представникам громадськості необхідно до 27 липня 2023 року  подати заяву про висунення кандидатури.

      Заява подається у довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, із зазначенням у ній прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) кандидатури представника, а також таких відомостей про заявника:

для міжнародної чи громадської організації:

- найменування;

- напрями діяльності;

- код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ (за наявності);

- місцезнаходження;

- контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти);

для фізичної особи:

- реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) (за наявності);

- фактична адреса реєстрації/проживання;

- контактні дані (номер телефону, адреса електронної пошти).

Дані, зазначені у заяві, засвідчуються підписом фізичної особи/представника міжнародної чи громадської організації, що її подала.

 

Подання документів здійснюється до виконавчого комітету Гадяцької міської ради на офіційну електронну адресу: hadiach-mrada@ukr.net або в письмовому вигляді: м. Гадяч, вул. Лесі Українки, 2, каб. 6, тел. для довідок : 2-14-57.

 

До відома: У разі перевищення кількості заяв граничної чисельності представників від громадськості три особи висунуті кандидатури включаються до складу Комісії у міру черговості надходження заяв, при цьому особи, які мають більше одного року досвіду роботи у сфері будівництва, протидії корупції, внутрішнього аудиту чи моніторингу закупівель, мають переважне право на включення до складу Комісії, не дивлячись на черговість подання таких кандидатур.