Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

  • 94

Фото без опису

1. Найменування: Комунальне підприємство "Гадяч-Агро" Гадяцької міської ради

2. Місце знаходження: вул. Лесі Українки, 3, м. Гадяч, Полтавська область, 37300

3. Код ЄДРПОУ: 44519329

4. Категорія предмета закупівлі: Послуга

5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги, пов'язані з виробництвом сільськогосподарської продукції згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

6. Дата оголошення: жовтень 2023 року

7. Процедура закупівлі: відкриті торги

8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2023-10-13-003467-а

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-13-009909-а

9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 5 до тендерної документації.

10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики визначені  технічним завданням та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».

 

Назва послуги

Од.виміру

кількість

Вимоги до надання послуг

Лущення стерні

га

44

. 1. Виконавець має надати послугу лущення стерні не пізніші 48 годин після отримання заявки.

2. Якість та порядок надання послуги повинні відповідати стандартам, технічним, агротехнічним умовам, науково-обґрунтованим нормам та/або вимогам, що висуваються до такого виду послуг.

3. Забезпеченість паливно-мастильними матеріалами проводиться за рахунок Виконавця.

4. Управління (керування) с/г технікою, його технічне обслуговування та ремонт в процесі експлуатації за цільовим призначенням проводяться екіпажем Виконавця, при цьому екіпаж не вступає у трудові відносини з Замовником.

5. Охорону сільськогосподарської техніки Учасника забезпечує Виконавець.

6. Учасник повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг відповідно до законодавства.

7. На місці виконання послуг Виконавець зобов’язаний вжити необхідні заходи по техніці безпеки і пожежної безпек

7. Для якісного та своєчасного надання послуг Виконавець повинен мати достатню кількість техніки та спец обладнання,  достатню кількість персоналу відповідної кваліфікації.

 

 

     

 

11. Строк виконання робіт: до 31.10.2023

12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 22000.00 грн. (двадцять дві тисячі  гривень нуль копійок) (з ПДВ)

13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі  визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020  №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг(тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо),

 

 14. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Визначення потреби здійснено на підставі аналізу посівних площ земельних ділянок та погодніх умов. Закупівля проводиться за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності.