Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

  • 56

   ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 

1. Найменування: Комунальне підприємство "Гадяч-Агро" Гадяцької міської ради

2. Місце знаходження: вул. Лесі Українки, 3, м. Гадяч, Полтавська область, 37300

3. Код ЄДРПОУ: 44519329

4. Категорія предмета закупівлі: Послуга

5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: : Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Лот 1- перевезення зерна кукурудзи ; Лот 2 – перевезення зерна кукурудзи; Лот 3 – перевезення зерна кукурудзи) згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 60180000-3 – Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів  

6. Дата оголошення: січень 2024 року

7. Процедура закупівлі: відкриті торги

8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2024-01-02-000692-a

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-02-001818-a

9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 5 до тендерної документації.

10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: _

Назва послуги

Од.виміру

кількість

Вимоги до надання послуг

Перевезення зерна кукурудзи

тонн

1560

. 1. Виконавець має надати автотранспорт для перевезення зерна не пізніше 1 календарного дня після отримання заявки від Замовника

2. Транспортування, навантаження та розвантаження товару здійснюється на території Гадяцької ОТГ.  

3.  Послуги повинні надаватися автотранспортом із  накриттям. Габаритні розміри бортів вантажних автомобілів не повинні бути більшими за висотою 3,2м.

     4. Забезпеченість паливно-мастильними матеріалами проводиться за рахунок Виконавця.

5. Управління (керування) автотранспортом, його технічне обслуговування та ремонт в процесі експлуатації за цільовим призначенням проводяться екіпажем Виконавця, при цьому екіпаж не вступає у трудові відносини з Замовником.

6. Охорону автотранспорту Учасника забезпечує Виконавець.

7. Учасник повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг відповідно до законодавства.

8. На місці виконання послуг Виконавець зобов’язаний вжити необхідні заходи по техніці безпеки і пожежної безпеки

9.Учасник має забезпечити надання послуг у разі необхідності в цілодобовому режимі, в тому числі у вихідні та святкові дні.

______________________________________________________________________________

11. Строк виконання робіт: Лот 1, 2, 3 - до 30.05.2024

12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 702000.00 грн. (сімсот дві тисячі гривень нуль копійок) (з ПДВ)

13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

 Очікувана вартість закупівлі  визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020  №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг(тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо),

14. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

 Визначення потреби здійснено на підставі аналізу посівних площ земельних ділянок.

Закупівля проводиться за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності