Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Найменування: Комунальне підприємство "Гадяч-Агро" Гадяцької міської ради
2. Місце знаходження: вул. Лесі Українки, 3, м. Гадяч, Полтавська область, 37300
3. Код ЄДРПОУ: 44519329
4. Категорія предмета закупівлі: Послуга
5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги, пов'язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Лот 1 - комбайнування кукурудзи; Лот 2 - комбайнування кукурудзи) згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
6. Дата оголошення: грудень 2023 року
7. Процедура закупівлі: відкриті торги
8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2023-12-29-002750-b
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-2-005701-a
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 5 до тендерної документації.
10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: _
Назва послуги |
Од.виміру |
кількість |
Вимоги до надання послуг |
Комбайнування кукурудзи |
га |
209,5 |
. 1. Виконавець має надати послугу комбайна для молотіння не пізніші 24 годин після отримання заявки. 2. Втрати врожаю: не більше 2%. 3. Послуги повинні надаватися комбайном або еквівалент у комплектації якого повинно бути спецобладнання для збирання врожаю. 4. Забезпеченість паливно-мастильними матеріалами проводиться за рахунок Виконавця. 5. Управління (керування) комбайном, його технічне обслуговування та ремонт в процесі експлуатації за цільовим призначенням проводяться екіпажем Виконавця, при цьому екіпаж не вступає у трудові відносини з Замовником. 6. Охорону сільськогосподарської техніки Учасника забезпечує Виконавець. 7. Учасник повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг відповідно до законодавства. 8. На місці виконання послуг Виконавець зобов’язаний вжити необхідні заходи по техніці безпеки і пожежної безпек |
______________________________________________________________________________
11. Строк виконання робіт: Лот 1, 2 - до 30.05.2024
12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 628500.00 грн. (шістсот двадцять вісім тисяч п’ятсот гривень нуль копійок) (з ПДВ)
13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг(тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо),
______________________________________________________________________________ 14. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Визначення потреби здійснено на підставі аналізу посівних площ земельних ділянок.
Закупівля проводиться за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності _____________________________________________________________________________