Як дистанційно подати уточнюючі дані до своєї пенсійної справи

  • 195

Фото без опису

Статтею 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” передбачено, що пенсіонер має повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду України про зміну даних, що вносяться до його персональної облікової картки (наприклад, про зміну особистих даних: отримання паспорта громадянина України нового зразка – ID-картки; зміну прізвища; зміну ідентифікаційного коду тощо).

Можливість подати в електронному вигляді (без необхідності відвідування органів Пенсійного фонду України) заяви про зміну / оновлення даних, що можуть впливати на пенсійне забезпечення, реалізовано на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

У випадку зміни особистих даних (отримання паспорта нового зразка - ID-картки, зміну прізвища, ідентифікаційного коду тощо) пенсіонер має повідомити територіальні органи Пенсійного фонду України.

Зараз є можливість подати ці дані в електронному вигляді на вебпорталі електронних послуг ПФУ самостійно. Це можна зробити так:

▪️ авторизуватись на веб-порталі Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua

▪️ в особистому кабінеті обрати опцію «Внесення змін до пенсійної справи»

▪️ у переліку обрати потрібну заяву

▪️ відредагувати необхідні дані та внести скан-копії документів

▪️ надати згоду на обробку персональних даних та підписати сформовану заяву електронним ключем

🔰 Покрокова інструкція за посиланням 👇https://bit.ly/instrukciya_pfu