Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
1. Найменування: Комунальне підприємство "Гадяч-Агро" Гадяцької міської ради
2. Місце знаходження: вул. Лесі Українки, 3, м. Гадяч, Полтавська область, 37300
3. Код ЄДРПОУ: 44519329
4. Категорія предмета закупівлі: Послуга
5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Приймання (авто), очистки, сушки, зберігання та складування, оформлення (переоформлення) зерна сої ,виписка складської квитанції - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – код 63120000-6 — (Послуги зберігання та складування)
6. Дата оголошення: вересень 2024 року
7. Процедура закупівлі: відкриті торги
8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:
8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2024-09-11-009011-a
8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-11-009212-a
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 5 до тендерної документації.
10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики визначені технічним завданням та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Назва послуги |
Од.виміру |
кількість |
Вимоги до надання послуг |
Приймання (авто), очистки, сушки, зберігання та складування, оформлення (переоформлення) зерна сої ,виписка складської квитанції |
послуга |
1 |
. 1.Зберігання майна Замовника (зерна сої ) здійснюватиметься у нежитловому приміщенні (склад). 2. На складі повинна бути природна вентиляція 3. На складі повинен бути евакуаційний вихід 4.Доступ й охорона складського приміщення в режимі 24/7 5. На складі повинні бути проведена дератизація 6. Можливість заїзду-виїзду великогабаритного транспорту 7. Територіально склад повинен бути в радіусі до 15-20 км від місцезнаходження Замовника.
|
|
11. Строк виконання робіт: до 31.12.2024
12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 190000.00 грн. (сто дев’яносто гривень нуль копійок) (з ПДВ)
13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг(тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо),
14. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Визначення потреби здійснено на підставі аналізу врожаю сільськогосподарської продукції в 2024 році. Закупівля проводиться за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності.