Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

  • 17

Фото без опису

1. Найменування: Комунальне підприємство "Гадяч-Агро" Гадяцької міської ради

2. Місце знаходження: вул. Лесі Українки, 3, м. Гадяч, Полтавська область, 37300

3. Код ЄДРПОУ: 44519329

4. Категорія предмета закупівлі: Послуга

5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Приймання (авто), очистки, сушки, зберігання та складування, оформлення (переоформлення) зерна  сої ,виписка складської квитанції - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – код 63120000-6 — (Послуги зберігання та складування)

6. Дата оголошення: вересень 2024 року                            

7. Процедура закупівлі: відкриті торги

8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2024-09-11-009011-a

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-11-009212-a

9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 5 до тендерної документації.

10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:  

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики визначені  технічним завданням та оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі».

 

Назва послуги

Од.виміру

кількість

Вимоги до надання послуг

Приймання (авто), очистки, сушки, зберігання та складування, оформлення (переоформлення) зерна  сої ,виписка складської квитанції

послуга

1

. 1.Зберігання майна Замовника (зерна сої ) здійснюватиметься  у нежитловому приміщенні  (склад).

2. На складі  повинна бути  природна вентиляція

3. На складі повинен бути евакуаційний вихід

4.Доступ й охорона  складського приміщення  в режимі 24/7

5. На складі  повинні бути проведена дератизація

6. Можливість заїзду-виїзду  великогабаритного транспорту

7. Територіально склад повинен бути в радіусі до 15-20 км від місцезнаходження Замовника.

 

 

 

     

 

11. Строк виконання робіт: до 31.12.2024

12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 190000.00 грн. (сто дев’яносто    гривень нуль копійок) (з ПДВ)

13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість закупівлі  визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020  №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг(тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо),

 14. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Визначення потреби здійснено на підставі аналізу врожаю сільськогосподарської продукції в 2024 році. Закупівля проводиться за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності.