Диференційоване навчання як засіб розвитку пізнавальної активності учнів на уроках математики: проведено територіальний семінар-практикум для вчителів математики

  • 38

Фото без опису

Сучасна освіта потребує нових підходів до викладання, які сприяють активному засвоєнню знань і розвитку мислення учнів. З цією метою 6 березня 2025 року на базі Веприцького опорного ліцею Великобудищанської сільської ради відбувся територіальний семінар-практикум для вчителів математики закладів загальної середньої освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської та Сергіївської територіальних громад «Диференційоване навчання як спосіб формування пізнавальної активності здобувачів освіти при вивченні математики». Захід організовано відповідно до плану роботи комунальної установи «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради на 2024/2025 навчальний рік.

​​​​​​​Семінар-практикум мав не лише методичну, а й кваліфікаційну складову, адже його учасники отримають сертифікати комунальної установи «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради (3 години), які можуть бути визнані як підвищення кваліфікації педагогічного працівника у 2025 році.

Захід відкрила консультант комунальної установи «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради Софія Ємець, яка акцентувала увагу на актуальності вибраної теми та її значенні для підвищення якості математичної освіти. Заступник директора з навчально-виховної роботи Веприцького опорного ліцею Великобудищанської сільської ради Світлана Гусаренко представила діяльність навчального закладу та методичного об’єднання вчителів математики, окресливши ключові аспекти впровадження диференційованого підходу в освітній процес.

Під час семінару вчителі математики Веприцького опорного ліцею Великобудищанської сільської ради Мирослава Глушак і Тамара Короленко поділилися своїм професійним досвідом. Мирослава Глушак презентувала освітні інтернет-ресурси, які можна ефективно використовувати на уроках математики для розвитку пізнавальної активності учнів. Тамара Короленко провела обговорення застосування сучасних цифрових технологій під час підготовки одинадцятикласників до національного мультипредметного тесту, звернувши особливу увагу на інтерактивні методи навчання.

Окрему зацікавленість викликав круглий стіл «Цифрова компетентність учителя. Швидка підготовка до уроку математики: цифрові лайфхаки». Учасники семінару жваво обговорювали використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні математики, ділилися власними напрацюваннями та отримували практичні рекомендації щодо підвищення ефективності навчального процесу.

Завершальним етапом семінару став психологічний тренінг «Стабілізація та відновлення емоційного стану педагога в стресових ситуаціях. Знай, вивчай, впроваджуй!», який провела практичний психолог Веприцького опорного ліцею Великобудищанської сільської ради Вікторія Тарасенко. Педагоги отримали дієві інструменти для підтримки власного емоційного балансу, що є вкрай важливим у сучасних умовах педагогічної діяльності.

Під час підбиття підсумків учасники семінару висловили вдячність організаторам, відзначили високий професійний рівень педагогів Веприцького опорного ліцею та практичну спрямованість заходу.

У свою чергу, комунальна установа «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради дякує адміністрації Веприцького опорного ліцею Великобудищанської сільської ради, педагогічному колективу та вчителям математики за активну участь у підготовці й проведенні семінару.

Такі заходи сприяють підвищенню професійної майстерності педагогів, поширенню інноваційних освітніх методик та підвищенню якості математичної освіти.​​​​​​​

 

Інформують консультанти Гадяцького ЦПРПП 

Софія ЄМЕЦЬ та Сергій МАЙБОРОДА