Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

  • 5

Фото без опису

1. Найменування: Комунальне підприємство "Гадяч-Агро" Гадяцької міської ради

2. Місце знаходження: вул. Лесі Українки, 3, м. Гадяч, Полтавська область, 37300

3. Код ЄДРПОУ: 44519329

4. Категорія предмета закупівлі: Послуга

5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: : послуги зберігання та складування, приймання (автомобільним транспортом), очищення, оформлення (переоформлення) зерна кукурудзи згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 63120000-6 - Послуги зберігання та складування

6. Дата оголошення: березень 2025 року

7. Процедура закупівлі: відкриті торги

8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2025-03-11-006768-а

 8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-11-007608-a

9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 6 до тендерної документації.

10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: _

Назва послуги

Од.виміру

кількість

Вимоги до надання послуг

послуга приймання (автомобільним транспортом) зерна кукурудзи

послуга зберігання та складування зерна кукурудзи

послуга очищення зерна кукурудзи

послуга сушіння зерна кукурудзи

послуга оформлення (переоформлення) зерна кукурудзи

Послуга

 

 

Послуга

 

Послуга

Послуга

послуга

1

 

 

1

 

1

1

1

  1. Орієнтовний обсяг зерна кукурудзи (продукції) – 1000 тон.
  2. Зберігання майна Замовника (зерна кукурудзи) здійснюватиметься  у нежитловому приміщенні  (складі або зерносховищі).
  3. На складі  повинна бути  природна вентиляція.
  4. На складі повинен бути евакуаційний вихід.
  5. Доступ й охорона  складського приміщення  в режимі 24 год протягом 7 днів на тиждень.
  6. На складі  повинні бути проведена дератизація та фумігація.
  7. Можливість заїзду-виїзду  великогабаритного транспорту.
  8. Територіально склад повинен бути в радіусі до 15-20 км від місцезнаходження Замовника.
  9. Послуги надаються в межах зерноскладу (зерносховища), куди буде перевезено зерно кукурудзи. Учасник зобов’язаний розпочати надавати послуги одразу, після приймання зерна кукурудзи.
  10. Послуги надаються Замовнику за вимогою при потребі, в тому числі в вихідні і святкові дні без збільшення вартості послуг.

______________________________________________________________________________

11. Строк виконання робіт: до 31.07.2025

12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250000.00 грн. (двісті п’ятдесят  тисяч гривень нуль копійок) (з ПДВ)

13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

 Очікувана вартість закупівлі  визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020  №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну послуг(тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо),

14. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

 Визначення потреби здійснено на підставі аналізу посівних площ земельних ділянок.

Закупівля проводиться за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності