Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за І півріччя 2018 року

  • 688

ГАДЯЦЬКА МІСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

19 липня 2018 року № 363

 

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян
у виконавчому комітеті міської ради за І півріччя 2018 року

 

Керуючись пунктом "б" підпункту 1 статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", реалізуючи вимоги Закону України "Про звернення громадян", з метою виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян,

виконком міської ради вирішив:

1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Гадяцької міської ради за І півріччя 2018 року взяти до відома (додається).

2. Керівникам відділів та секторів виконавчого комітету міської ради, структурних підрозділів Гадяцької міської ради:

- забезпечити додержання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

- підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян, зокрема щодо недопущення надання необґрунтованих або неповних відповідей на звернення з порушенням установлених законодавством термінів розгляду;

- вжити заходів щодо усунення недоліків і причин, які спричиняють повторні та колективні звернення громадян.

3. Відділу організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету міської ради у жовтні 2018 року провести навчання з керівниками відділів, секторів виконавчого комітету міської ради, структурних підрозділів Гадяцької міської ради, комунальних підприємств міста та відповідальними за ведення діловодства зі зверненнями громадян у структурних підрозділах і на підприємствах, з питання здійснення організації роботи з розгляду звернень громадян.

4. У зв’язку із великою кількістю звернень громадян з питань, що стосуються комунального господарства, керівникам комунальних підприємств (Гусак А.В., Ємець М.О., Приходько В.М., Гавриленко О.І.):

- посилити персональну відповідальність за стан роботи зі зверненнями громадян;

- забезпечити встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

- вжити заходів щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.

- регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до облдержадміністрації та органів вищого рівня.

- застосовувати всі можливі сучасні засоби інформування мешканців міста з метою висвітлення найбільш актуальних соціально-значущих проблем, які пов’язані зі зверненнями громадян, з наданням роз’яснень відповідних положень чинних законодавчих актів.

5. Відповідальним виконавцям про проведену роботу інформувати відділ організаційної і кадрової роботи виконавчого комітету міської ради до 05.01.2019 року.

6. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

Міський голова В.О. Нестеренко