Проведено семінар-практикум для вчителів математики

  • 646

Фото без опису

 

22 лютого 2019 року методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради на базі Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2 імені Михайла Драгоманова  проведено семінар-практикум для вчителів математики закладів загальної середньої освіти Гадяцької міської та Сергіївської сільської рад «Формування предметних компетентностей на уроках математики».

         Метою методичного заходу було ознайомлення учасників семінару з проблемою розвитку педагогічної компетенції при навчанні математики в умовах реформування освітньої галузі, охарактеризувати складові її реалізації в освітньому просторі.

Методистом методичного кабінету Ємець С.М. було надано методичну допомогу щодо структури компетентнісного уроку та вимог щодо його підготовки  та проведення. Софія Миколаївна акцентувала увагу колег на основних складових та показниках педагогічної компетентності педагога, необхідності формування ключових компетентностей вихованців на уроках.

Під час практичної частини учасники мали змогу відвідати та проаналізувати  уроки вчителів Гадяцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 2 імені Михайла Драгоманова :

9 клас: урок інтегрованого типу «Розв’язування  системи рівнянь», який провели  Кравчук Н.В. – учитель  математики, перша кваліфікаційна категорія та Рубан Т.П. – учитель інформатики, вища кваліфікаційна категорія, «учитель-методист». У ході його проведення вчителі поділилася із колегами практичним досвідом своєї роботи щодо формування ключових та предметних  компетентностей учнів на уроках математики засобами інформаційних технологій.

6 клас: урок-подорож «Модуль числа», який провела Велічай В.В., – учитель математики, вища кваліфікаційна категорія, яка використала  різні форми роботи, інтерактивні технології.

Закріплення математичних знань в умовах їх практичного застосування відбулося  під час театралізованого дійства «Мовою казки про математику» для учнів  6-го класу.

Семінар-практикум проведено на належному організаційному та методичному рівні. Сподіваємося, що захід допоможе накреслити шляхи модернізації уроку математики в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».