A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
ГАДЯЦЬКА МІСЬКА РАДА
Полтавська область

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Гадяцька публічна бібліотека імені Лесі Українки» Гадяцької міської ради

Дата: 01.06.2021 08:04
Кількість переглядів: 12

Відділ культури і туризму Гадяцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Гадяцька публічна бібліотека імені Лесі Українки» Гадяцької міської ради.

Загальні вимоги до кандидатів:

Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж бібліотечної роботи не менше 5 років, вільне володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Обмеження щодо кандидатів: керівником комунального закладу культури не може бути призначена особа, яка за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена; має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому порядку, або на яку протягом останнього року накладалось адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління комунальним закладом культури.

Особи, які беруть участь у конкурсі, впродовж 30 днів від оголошення подають такі документи:

  • заяву про участь в конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
  • копію документів, що посвідчує особу;
  • копію документів про вищу освіту;
  • відомості про наявність чи відсутність судимості;
  • два рекомендаційні листи довільної форми (за наявності);
  • мотиваційний лист довільної форми;

Особа може подати інші документи на свій розсуд, які можуть засвідчити професійні чи моральні якості.

Відповідальність за достовірність поданої інформації несе кандидат.

На засідання конкурсної комісії кандидатам необхідно підготувати публічну презентацію проєкту програми розвитку комунального закладу культури на один і п’ять років.

Дата початку прийому документів – 01 червня 2021 року.

Дата початку формування конкурсної комісії – 01 червня 2021 року.

Умови й терміни проведення конкурсу: за рішенням конкурсної комісії до участі не допускаються особи, які не відповідають вимогам, зазначеним у Законі України «Про культуру».

Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення терміну прийому документів.

Документи приймаються за адресою: 37300, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Гетьманська, 14 та електронною адресою: hadiach_kultura@ukr.net

Довідки за телефоном: (05354) 23903.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь