Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Гадяцької міської ради у 2020 році

  • 514

Фото без опису

 

ГАДЯЦЬКА МІСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

28 січня 2021 року          

№ 3

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради  у 2020 році

 

Керуючись пунктом "б" підпункту 1 статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",  реалізуючи вимоги Закону України "Про звернення громадян",  з метою виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників структурних підрозділів виконавчого комітету та Гадяцької міської ради за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, виконком міської ради вирішив:

 

Інформацію начальника відділу організаційної і кадрової роботи виконавчого комітету Гадяцької міської ради Куришко С.І. про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Гадяцької міської ради за 2020 рік взяти до відома (додається).

Головному спеціалісту відділу організаційної і кадрової роботи виконавчого комітету міської ради Римар О.В.:

1)  посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та   інформувати  керівництво     виконавчого   комітету   про     факти  несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви  формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;

2) надавати методичну допомогу  відповідальним за роботу зі зверненнями громадян у структурних підрозділах виконкому та Гадяцької міської ради;

3) здійснювати постійний моніторинг роботи зі зверненнями громадян у відділах виконкому, управліннях та відділах Гадяцької міської ради для проведення відповідного аналізу роботи зі зверненнями громадян;

4) продовжити у 2021 році вивчення стану організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цього напрямку  роботи;

5) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік для оприлюднення на офіційному сайті Гадяцької міської ради.

3. Відділу організаційної і кадрової роботи виконавчого комітету Гадяцької міської ради (Куришко С.І.)  оприлюднити на офіційному сайті  Гадяцької міської ради  рішення  про підсумки роботи зі зверненнями громадян за  2020 рік.

Посадовим особам  виконавчого комітету та структурних підрозділів Гадяцької міської ради своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем у встановлені терміни повідомляти заявника щодо зміни термінів вирішення питань, порушених у зверненні.

5. Керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету та Гадяцької міської ради:

-  регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги;

-  забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням, встановлених законодавством, термінів та наданням відповіді заявникам.

6. Керівникам виконавчих органів Гадяцької міської ради проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за 6 місяців 2021 року та надати інформаційні довідки  про проведену роботу  до виконкому  Гадяцької міської ради до 01.07.2021.

7. Рішення виконавчого комітету Гадяцької  міської ради від 23.07.2020 № 279 "Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли  до виконавчого комітету Гадяцької міської ради  за І півріччя 2020 року" вважати таким, що втратило чинність.

8. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ організаційної і кадрової роботи виконавчого комітету Гадяцької міської ради (Куришко С.І.), контроль залишаю за собою.

 

Міський голова                                                                         В.О.Нестеренко

 

Довідка

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Гадяцької міської ради протягом 2020 року

 

Виконавчим комітетом Гадяцької міської ради протягом 2020 року вживалися організаційно-практичні заходи, спрямовані на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень голови облдержадміністрації.

У звітному періоді до виконавчого комітету надійшло  661 звернення, із них  606 – письмових, 52- усних, 2- електронних, 1- петиція.  На особистих прийомах громадян у керівництва виконавчого комітету міської ради прийнято – 64 громадянина. У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року загальна кількість звернень за 2020 рік зменшилася  на 57 (2019 рік – 718 звернень).

Від органів влади вищого рівня, до яких звернулися жителі Гадяцької міської  територіальної громади, надійшло 81 звернення, що становить 12 %  від загальної кількості звернень. За 2019 рік таких звернень надійшло 125.

Серед загальної кількості звернень  94% складають заяви, 5 % – пропозиції.  Кількість повторних звернень  складає - 9 , або 1,4 % від загальної кількості.

Загальна кількість колективних звернень збільшилась у порівнянні з цим  періодом попереднього року і становить 126  проти  84  у 2019 році. З урахуванням колективних звернень до виконавчого комітету міської ради звернулося 2756  громадян (у 2020 році – 2508).

У зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету протягом звітного періоду, порушено  713 питань різної тематики (за 2019 рік –  518). Найбільш актуальною групою питань протягом останніх років залишаються питання соціального захисту. Всього за 2020 рік отримано 522 звернення цієї тематики, або  79 % від загальної кількості звернень (2019 рік – 322, або  44,8 %). Пріоритетним для громадян є питання надання адресної грошової допомоги на лікування.

Друге місце за актуальністю посіли питання комунального господарства – 111,  або 17  % від загальної кількості порушених питань. Кількість цих питань у порівнянні з аналогічним показником минулого року зменшилася (2019 рік – 147, або 20,3%). Найчастіше у цій тематичній групі порушувалися питання стосовно незадовільного стану житлового фонду, благоустрою прибудинкових територій, відновлення освітлення вулиць та провулків, а також неналежного стану доріг.

Значна частина звернень надійшла до виконавчого комітету від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема:

за категоріями громадян: від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 39, від інвалідів, учасників війни та бойових дій –2, , від ветеранів праці – 2, від дітей війни – 7, від членів багатодітних сімей та одиноких матерів, – 2;

за соціальним станом:  від пенсіонерів  надійшло 127 звернень,  від робітників – 5, від працівників бюджетної сфери – 7.

З метою підтримки жителів міста Гадяцької міської територіальної громади і вимушених переселенців, які потребують соціального захисту та перебувають у складних життєвих обставинах, із міського бюджету виділено адресну грошову допомогу на загальну суму 277700 грн. (у 2019 році ця сума складала  346300,00 грн.).

Загалом за підсумками розгляду звернень позитивно вирішено 420, що становить 64 % від загальної кількості звернень. Переслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 3 звернення, не підлягали розгляду відповідно до статтей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»  2 звернення. Відмовлено у задоволенні на 10 звернень. Надано роз’яснення з посиланням на правові норми  на 218 звернень ( 33 %).     

Стан виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Гадяцької міської ради, в цілому, знаходиться на задовільному рівні.  Проте у 2020 році допущено 54 порушення термінів виконання звернень громадян. З них: 31 звернення – про надання матеріальної допомоги на лікування, у зв’язку із датою проведення засідань виконавчого комітету та 24 порушення допустив відділ містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва міської ради. Частина з цих порушень  припадає на час введення карантину, тобто неможливістю виїзду комісії до заявника, частина – надання відповіді у останній день контрольного терміну. Оскільки виконавцями цих звернень в більшості є підпорядковані житлово-комунальні господарства, то саме вони  надають інформацію про роботу із зверненнями  громадян після додаткових нагадувань спеціалістами відділу.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2020  року заслухано на засіданні виконавчого комітету Гадяцької міської ради 23 липня 2020 року. За результатами розгляду прийнято рішення виконавчого комітету Гадяцької міської ради від 23.07.2020 № 279 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Гадяцької міської ради  у І півріччі 2020 року».

 

Головний спеціаліст

відділу організаційної і кадрової роботи

виконавчого комітету

Гадяцької міської ради                                                                                           О.В.Римар