Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у комунальних підприємствах міської ради за 2020 рік

  • 520

 

Фото без опису

ГАДЯЦЬКА МІСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

28 січня 2021 року          

№ 4

 

 

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у комунальних підприємствах міської ради  за 2020 рік

 

Протягом 2020 року робота зі зверненнями громадян у комунальних підприємствах міської ради проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», постанов Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», від 03 лютого  2016 р. № 48 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

За  2020 рік до комунальних підприємств міської ради надійшло 372 звернення громадян. З них: на особистому прийомі – 87 звернення, 66 колективних звернень, від органів влади - 79. Позитивно вирішено – 221 звернення, відмовлено у задоволенні – 26, надано роз’яснення на 122 звернення.

Керуючись пунктом "б" підпункту 1 статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", реалізуючи вимоги Закону України "Про звернення громадян" та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян,

 

виконком міської ради вирішив:

 

Інформації директора КПТГ «Гадячтеплоенерго» Гавриленка О.І., директора МКП «Комунсервіс» Ємця М.О., начальника КП «Гадяч-житло» Самченка Г.М., начальника Гадяцького виробничого управління житлово-комунального господарства Приходька В.М., директора КП «Добробут» Шаповала А.Г.  про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік взяти до відома (додається).

Керівникам комунальних підприємств міста Гавриленку О.І., Самченку Г.М., Ємцю М.О., Приходьку В.М. та Біленченківського старостинського округу Шаповалу А.Г.:

-  забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників  та підготовку обґрунтованих відповідей;

- не допускати  порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;

- постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців Гадяцької міської об’єднаної територіальної громади з метою упередження надходження повторних звернень;

- створювати умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;

- забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників ООС, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади та переважно ті, які надходять урядову гарячуу лінію.

3. Відповідальним виконавцям про проведену роботу інформувати виконавчий комітет Гадяцької міської ради до 01.07.2021.

4. Рішення виконавчого комітету Гадяцької міської ради від 23.07.2020 № 278 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у комунальних підприємствах міської ради  за І півріччя 2020 року» вважати таким, що втратило чинність.

5. Контроль за виконання цього рішення залишаю за собою.

 

 

Міський голова      

В.О. Нестеренко