Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради та її структурних підрозділів у І півріччі 2021 року

  • 500

Фото без опису

Фото без описуФото без опису

Довідка

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Гадяцької міської ради та її структурних підрозділів протягом І півріччя 2021 року

З метою надання високоякісних послуг громадянам, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян виконавчим комітетом Гадяцької міської ради та її структурними підрозділами постійно приділяється увага зверненням громадян, як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.

Особливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. Конституцією України та Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР „Про звернення громадян” гарантовано право громадян на звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

У звітному періоді до виконавчого комітету Гадяцької міської ради та її структурних підрозділів надійшло 372 письмове звернення (за цей період 2020 року надійшло 281 звернення). У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року загальна кількість звернень у І півріччі 2021 року збільшилась  на 91.

Через органи влади, до яких звернулися жителі Гадяцької міської територіальної громади, надійшло 58 звернень, що становить 16%  від загальної кількості звернень (за І півріччя 2020 року надійшло 34 звернення, що становило 12,1 % від загальної кількості звернень). Питома вага цих звернень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилась   на 4,1 %.

Кількість повторних звернень  складає - 5 , або 1,4 % від загальної кількості.

Загальна кількість колективних звернень зменшилась на 2 одиниці у порівнянні з цим  періодом попереднього року і становить 54  проти  56 у І півріччі 2020 року.

З урахуванням колективних звернень до виконавчого комітету звернулося 1078 громадян.

У зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету протягом звітного періоду порушено 344 питання різної тематики (1 півріччя 2020  року – 222). Найбільш актуальною групою питань протягом останніх років залишаються питання соціального захисту. Всього у І півріччі 2021 року отримано 187 звернень цієї тематики, або 52 %  від загальної кількості звернень (1 півріччя  2020  року – 146, або 52 %). Пріоритетним для громадян є питання надання адресної грошової допомоги на лікування (96 %  від загальної кількості питань цієї тематики).

Друге місце за актуальністю посіли питання комунального господарства – 84, або 27 % від загальної кількості порушених питань. Кількість цих питань у порівнянні з аналогічним показником минулого року збільшилась на на 33 півріччя 2019 року – 51, або 18 %). Найчастіше у цій тематичній групі порушувалися питання стосовно незадовільного стану житлового фонду, благоустрою прибудинкових територій, а також неналежного стану доріг.

Значна частина звернень надійшла від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки.   Від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 65;  від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 8.

З метою підтримки жителів Гадяцької міської територіальної громади і вимушених переселенців, які зареєстровані на території Гадяцької міської об’єднаної територіальної громади та потребують соціального захисту, перебувають у складних життєвих обставинах, із міського бюджету виділено адресну грошову допомогу 145 громадянам на загальну суму 174600 грн (у І півріччі 2020 року надано матеріальну допомогу 146 громадянам на суму 120500 грн).

Загалом за підсумками розгляду звернень позитивно вирішено 202, що становить 56% від загальної кількості звернень; надано роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про необхідність вжиття додаткових дій для подальшого вирішення порушуваних проблем на 119 звернень  (33 %); відмовлено у задоволенні - 6 звернень (1,7%). 

Аналізуючи роботу зі зверненнями громадян у відділах виконавчого комітету Гадяцької міської ради та її структурних підрозділах слід відмітити, що на сьогоднішній день  покращилась робота у цьому напрямку.   У кожному структурному підрозділі наказом керівника призначено відповідального за веденням діловодства зі зверненнями громадян, розроблено графіки особистого прийому громадян керівником. Але слід відмітити, що допущено порушення статті 20 Закону України «Про звернення громадян», а саме термін розгляду звернень громадян. Отже, за звітний період допущено 13 порушень терміну розгляду звернень громадян. 8 порушень – надання матеріальної допомоги (5), вирішення питання надання житла ВПО (1), надання дозволу на спиляння дерева (1), виділення коштів на придбання ліків (1). Ці порушення є обґрунтованими і пов’язані із термінами проведення засідань виконавчого комітету та засідань сесії міської ради (згідно регламенту роботи). 5 порушень допущені: відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва Гадяцької міської ради - 4, відділом освіти, молоді та спорту міської ради – 1.

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) та з метою запобігання поширення вірусу COVID-19, тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Гадяцької міської ради та керівниками структурних підрозділів Гадяцької міської ради    

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік заслухано 28.01.2021 на засіданні виконавчого комітету Гадяцької міської ради. За результатами розгляду питання прийнято рішення виконавчого комітету Гадяцької міської ради від 28.01.2021 № 3 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради  у 2020 році».

 

 

Головний спеціаліст

відділу організаційної і кадрової роботи

виконавчого комітету

Гадяцької міської ради                                                                 О.В.Римар