Гадяцьким ЦПРПП проведено семінар-практикум «Безпечне освітнє середовище – запорука успішної діяльності практичного психолога» для працівників психологічної служби

  • 485

Фото без опису

16 грудня 2021 року комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради проведено територіальний семінар-практикум «Готовність педагогічного колективу до інноваційної діяльності – складова професійної компетентності» для вихователів закладів дошкільної освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської та Сергіївської територіальних громад у онлайн режимі.

Аколович Т.П., психолог Гадяцького ЦПРПП ознайомила присутніх з роботою та програмою семінару-практикуму, звернула увагу присутніх на те, що однією з важливих якостей педагога, умов успішності його як професіонала є готовність до інноваційної діяльності. Успішність інноваційної діяльності передбачає, що педагог усвідомлює практичну значущість різних інновацій у системі освіти не лише на професійному, а й на особистісному рівні.

Свій досвід роботи з упровадження інновацій в освітньому середовищі презентували ЗДО № 10 «Казка» і ЗДО «Первоцвіт» Гадяцької міської ради. Морквич З.В., вихователь-методист ЗДО № 10 «Казка»  виступила з питанням «Теоретичні основи інноваційної діяльності в закладі дошкільної освіти».

Про інноваційні технології екологічної освіти дітей дошкільного віку та інновації в мовленнєвому розвитку розповіли вихователі ЗДО № 10 «Казка» Уніженна Н.С. та Іщенко Г.І. З ігровою методикою «Ребус-метод» Л.В. Штернберга, як новим методом навчання читанню ознайомила присутніх Чемерис Н.В., вихователь ЗДО «Первоцвіт».

У практичному модулі заходу було презентовано «Використання технології storytelling в мовленнєвій діяльності дітей передшкільного віку» (Кулик В.Ф., вихователь закладу дошкільної освіти «Первоцвіт» Гадяцької міської ради), «Методичні засади та психологічні основи впровадження прийомів  ейдетики та мнемотехніки у роботі з дошкільниками» (Устінова І.В., вихователь-методист закладу дошкільної освіти «Первоцвіт»).

 А також проведено інтерактив «Нейрографіка як спосіб здійснення мрій»  (Київська Т. В., практичний психолог закладу дошкільної освіти № 10 «Казка» Гадяцької міської ради).

На завершення учасники заходу взяли участь у практиці «Мозковий штурм як метод використання досвіду педагогів з метою розв’язання проблем та розроблення ідей», яку презентувала психолог Гадяцького ЦПРПП       Аколович Т.П.

Вихователі закладів дошкільної освіти активно взяли участь у рефлексії та виробленні і прийнятті рекомендацій семінару-практикуму.

Гадяцький ЦПРПП висловлює подяку усім спікерам за допомогу в організації та проведенні заходу. Усі учасники семінару-практикуму отримають сертифікати підвищення кваліфікації.

Фото без описуФото без опису

Підготувала психолог Гадяцького ЦПРПП Аколович Т.П.