Звіт щодо задоволення запитів на інформацію за І2 місяців 2024 року у Гадяцькій міській раді

  • 25

Фото без опису

Інформація про організацію роботи із запитами на інформацію, які надійшли на адресу міської ради, протягом 2024 року

У 2024 році на належному рівні організовано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Гадяцької міської ради та її виконавчого комітету.

Протягом 2024 року відділом організаційної та кадрової роботи виконавчого комітету Гадяцької міської ради зареєстровано 533 запитів на інформацію, що на 493 більше, ніж у 2023 році (40 запитів).

Як і в минулому році, найбільше запитів надійшло особисто – 513, електронною поштою – 17 запитів на інформацію.

За категорією запитувачів запити на інформацію надходили від:

фізичних осіб (громадян) – 520;

юридичних осіб – 13, в тім числі від громадських організацій: ГО "Трансперенсі Інтернешнл Україна", ГО "Правозахисний центр "Принцип", Благодійної організації "Благодійний фонд "Право на захист", Інформаційно-консультативний жіночий центр.

Найчастіше запити на інформацію стосувалися:

містобудування та земельних питань (надання містобудівної документації, благоустрою територій, питання оренди, продажу, цільового призначення земельних ділянок);

питань житлово-комунального господарства та благоустрою (обслуговування прибудинкових територій, ремонт дорожнього покриття, вивезення побутових відходів, про надання інформації щодо кількості та видів зелених насаджень);

бюджету та фінансових питань (доходи та видатки, виділення коштів з бюджету громади на ЗСУ, укриття тощо);

питань діяльності міської ради та виконавчого комітету міської ради;

соціальних питань (соціальний захист та підтримка малозабезпечених, внутрішньо переміщених осіб, військовослужбовців, родин загиблих) тощо.

До виконання запитів на інформацію одночасно залучалися кілька виконавчих органів міської ради, оскільки питання охоплювали різногалузеві напрями діяльності органів місцевого самоврядування. Усі відповіді оформлено відповідно до вимог Інструкції з діловодства Гадяцької міської ради, Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Гадяцької  міської ради та надіслано на вказану запитувачами поштову / електронну адресу.

Під час розгляду 4 запитів на інформацію, що потребували опрацювання великого обсягу інформації та пошуку інформації серед значної кількості даних, виконавчі органи міської ради застосували норми частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», що передбачає продовження терміну розгляду до 20 робочих днів.

Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 200 запитів було перенаправлено належним розпорядникам інформації.

Протягом 2024 року запитувачам разом із інформацією було надано 10 рахунків на відшкодування витрат на виготовлення понад 10 копій запитуваних документів відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та затверджених норм на загальну суму 866 грн. 58 коп.

 

 

Кількість отриманих запитів у звітному місяці

Запити, що надійшли:

Кількість запитів, що надійшли від:

Результати розгляду

 

поштою

по телефону

факсом

електронною поштою

особисто

фізичних осіб

юридичних осіб

Об»єднань громадян без статусу юридичної особи

задоволено

відмовлено

перенаправлено  за належністю

опрацьовуються

Січень

2

-

-

-

-

2

2

-

-

2

-

-

-

Лютий

2

-

-

-

1

1

2

-

-

2

-

-

-

Березень

1

-

-

-

1

-

-

1

-

1

-

-

-

Квітень

3

-

-

-

3

-

-

3

-

3

-

 

-

Травень

2

-

-

-

2

-

1

1

-

2

-

-

-

Червень

2

-

-

-

2

-

-

2

-

2

-

-

-

Липень

99

-

-

-

1

98

98

1

-

79

-

20

-

Серпень

168

-

-

-

1

167

168

-

-

125

-

43

-

Вересень

175

-

-

-

2

173

173

2

-

97

-

78

-

Жовтень

72

-

-

-

72

72

-

-

-

19

-

53

-

Листопад

7

3

-

-

4

-

4

3

-

1

-

6

-

Грудень

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Всього

533

3

0

0

17

513

520

13

0

333

0

200

0

             

   Начальник  відділу організаційної  та кадрової

   роботи виконавчого комітету міської ради          Світлана  КУРИШКО

 

                                                                                                                                                           ______________________

Звіт щодо задоволення запитів на інформацію за І2 місяців 2024 року у Гадяцькій міській раді. docx