Фото без опису

 

                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                   Наказ начальника фінансового  управління 

                                                                                   25.03.2025  № 9-ОД

 

                                                                           

ПОРЯДОК

складання і виконання розпису бюджету Гадяцької міської територіальної громади

І. Загальні положення

1. Порядок складання і виконання розпису  бюджету Гадяцької міської територіальної громади (далі - Порядок) визначає процедури складання і виконання розпису бюджету Гадяцької міської територіальної громади.

2. Розпис  бюджету Гадяцької міської територіальної громади на відповідний рік (далі - розпис) має бути збалансованим та включати:

розпис доходів  бюджету Гадяцької міської територіальної громади (далі - розпис доходів), що поділяється на річний розпис доходів загального і спеціального фондів  бюджету Гадяцької міської територіальної громади та помісячний розпис доходів загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади;

розпис фінансування  бюджету Гадяцької міської територіальної громади (далі - розпис фінансування), що поділяється на річний розпис фінансування загального і спеціального фондів бюджету Гадяцької міської територіальної громади за типом боргового зобов'язання та помісячний розпис фінансування загального фонду бюджету Гадяцької міської територіальної громади за типом боргового зобов'язання;

розпис асигнувань бюджету Гадяцької міської територіальної громади (за винятком надання кредитів з  бюджету), що поділяється на річний розпис асигнувань загального та спеціального фондів бюджету Гадяцької міської територіальної громади (за винятком надання кредитів з  бюджету) та помісячний розпис асигнувань загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади (за винятком надання кредитів з  бюджету);

розпис повернення кредитів до  бюджету Гадяцької міської територіальної громади та надання кредитів з  бюджету Гадяцької міської територіальної громади (далі - розпис кредитування), що поділяється на річний розпис повернення кредитів до  бюджету Гадяцької міської територіальної громади та надання кредитів з бюджету Гадяцької міської територіальної громади, помісячний розпис повернення кредитів до загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади та помісячний розпис надання кредитів із загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади;

річний розпис витрат спеціального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади з розподілом за видами надходжень;

помісячний розпис спеціального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків).

3. Річний розпис асигнувань  бюджету Гадяцької міської територіальної громади (за винятком надання кредитів з  бюджету Гадяцької міської територіальної громади) - це розпис асигнувань загального і спеціального фондів  бюджету Гадяцької міської територіальної громади на рік у розрізі головних розпорядників за  програмною класифікацією видатків та кредитування й повною економічною класифікацією видатків бюджету без розподілу за періодами року.

4. Помісячний розпис асигнувань загального фонду бюджету Гадяцької міської територіальної громади (за винятком надання кредитів з  бюджету Гадяцької міської територіальної громади) – це розпис асигнувань загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади на рік за місяцями  в  розрізі  головних  розпорядників  за програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету й скороченою економічною класифікацією видатків бюджету.

Скорочена економічна класифікація видатків бюджету включає: оплату праці (код 2110), нарахування на оплату праці (код 2120), медикаменти та перев'язувальні матеріали (код 2220), продукти харчування (код 2230), оплату комунальних послуг та енергоносіїв (код 2270), дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм (код 2281), окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку (код 2282), соціальне забезпечення (код 2700). Решта економічних кодів видатків відображаються загальною сумою за кодом 5000 Інші видатки.

5. Річний розпис витрат спеціального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади з розподілом за видами надходжень - це річний розпис витрат спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету і кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання) в розрізі доходів (за кодами класифікації доходів бюджету), фінансування (за кодами класифікації  фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання), повернення кредитів до спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету і кодами класифікації кредитування бюджету).

Помісячний розпис спеціального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) - це помісячний розпис витрат спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, кодами скороченої економічної класифікації видатків бюджету, кодами класифікації кредитування бюджету та кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання) в розрізі доходів (за кодами класифікації доходів бюджету), фінансування (за кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання), повернення кредитів до спеціального фонду (за

кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету і кодами класифікації кредитування бюджету). Розпис складається без помісячного розподілу власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків.

6. Розпис складається відповідно до бюджетних призначень, установлених міською радою у рішенні Гадяцької міської ради про бюджет Гадяцької міської територіальної громади на відповідний рік та затверджується начальником фінансового управління Гадяцької міської ради (далі –фінансове управління) в місячний строк з дня прийняття цього рішення.

Якщо розпис на наступний рік не затверджено в установленому законодавством термін, то в обов’язковому порядку начальником фінансового управління затверджується тимчасовий розпис на відповідний період. Тимчасовий розпис на відповідний період складається відповідно до вимог, розділу II цього порядку з обмеженнями, встановленими Бюджетним кодексом України.

7. Складання розпису та унесення змін до нього здійснюється із застосуванням системи електронного документообігу у відповідності до вимог Законів України „Про електронні документи та електронний документообіг” і „Про електронні довірчі послуги” та автоматизованої системи ведення бюджету громади.

Під час складання розпису та внесення змін до нього паперовий документообіг застосовується в разі :

відсутності системи електронного документообігу;

якщо документи, які застосовуються під час складання розпису чи внесення змін до нього, містять інформацію з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом України.

Складання розпису та внесення змін до нього по бюджету Гадяцької міської територіальної громади здійснюється із застосуванням IAC LOGICA”.

Передача даних до органу Казначейства здійснюється через систему дистанційного обслуговування „Клієнт Казначейства- Казначейство”.

 

II. Складання розпису

1. Складання розпису починається зі складання розпису доходів, розпису фінансування та розпису повернення кредитів до  бюджету Гадяцької міської територіальної громади.

2. Розпис доходів складається відділом планування доходів та економічного аналізу фінансового управління, який відповідно до закріплених функцій і процедур забезпечує планування і прогнозування дохідної частини бюджету, за участю інших структурних підрозділів фінансового управління та головних розпорядників.

3. Розпис повернення кредитів до бюджету Гадяцької міської територіальної громади складається бюджетним відділом фінансового управління.

4. Розпис фінансування складається бюджетним відділом фінансового управління спільно з іншими структурними підрозділами фінансового управління, з урахуванням обсягів надходжень та витрат бюджету, пов’язаних із зміною обсягу боргу, можливостей щодо обсягів і термінів залучення запозичень, а також потреб на покриття тимчасових касових розривів загального фонду бюджету Гадяцької міської територіальної громади.

5. На основі складених розписів доходів, фінансування та повернення кредитів до  бюджету Гадяцької міської територіальної громади, бюджетний  відділ фінансового управління розраховує  граничні помісячні  обсяги асигнувань та надання кредитів із загального фонду бюджету Гадяцької міської територіальної громади та визначає головним розпорядникам помісячні обсяги асигнувань загального фонду в розрізі бюджетних програм або в цілому по головному розпоряднику та надає їм лімітні довідки про бюджетні асигнування та кредитування    (далі-лімітна довідка). За необхідності фінансове управління надає головним розпорядникам  додаткові матеріали разом із необхідними розясненнями. Головний розпорядник доводить показники лімітної довідки до розпорядників нижчого рівня.

 Головні розпорядники за участю  розпорядників нижчого рівня складають зведені  кошториси, зведені плани асигнувань загального фонду бюджету, зведені плани надання кредитів із загального фонду бюджету, зведені плани спеціального фонду бюджету та подають бюджетному відділу фінансового управління для перевірки їх відповідності показникам лімітних довідок та вказівкам.

6. Бюджетний відділ фінансового управління  відстежує підготовку     головними розпорядниками матеріалів до розпису, забезпечує своєчасне подання головними розпорядниками цих матеріалів фінансовому управлінню, аналізує зазначені матеріали на відповідність рішенню про бюджет громади, вносить при необхідності до них корективи, зводить матеріали.

7. Розпис бюджету громади має бути збалансованим за відповідними періодами року (повноваження на здійснення витрат бюджету у відповідному місяці мають відповідати обсягу надходжень бюджету на відповідний місяць), в тому числі шляхом використання  інструментів фінансування бюджету (фінансування за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку, зміни обсягів бюджетних коштів тощо).

8. Структурні підрозділи фінансового управління забезпечують внесення даних, що містяться в розписі бюджету громади до IAC LOGICA”,  бюджетний відділ управління формує його та подає розпис бюджету громади на паперових носіях на затвердження начальнику фінансового управління.

9. Затверджений розпис  в  електронному вигляді вивантажується до  територіального органу Казначейства через систему дистанційного обслуговування „Клієнт Казначейства- Казначейство”, примірник затвердженого розпису на паперових носіях залишається у бюджетному відділі фінансового управління для використання у роботі та постійного зберігання.

10. Фінансове управління протягом трьох робочих днів після затвердження розпису доводить у спосіб, встановлений Порядком казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року №938, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 вересня 2012 року за № 1569/21881 (далі-Наказ МФУ від 23.08.2012 №938),  головним розпорядникам витяги із розпису, що є підставою для затвердження в установленому порядку кошторисів, планів асигнувань загального фонду місцевого бюджету (за винятком надання кредитів з бюджету), планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) розпорядниками бюджетних коштів та планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів одержувачами бюджетних коштів.

11. Кошториси за видатками бюджету громади, призначення за якими встановлюються рішенням міської ради про бюджет громади на резервний фонд, обслуговування внутрішнього боргу та міжбюджетних трансфертах, не затверджуються.

Розпорядники повинні затвердити у кошторисах обсяг коштів для проведення розрахунків за електричну і теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, оплату енергосервісу, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, у повному обсязі в розрахунку на рік з урахуванням коштів загального та спеціального фондів відповідно до вимог статті 51 Бюджетного кодексу України. До кошторисів додаються детальні розрахунки за КЕКВ 2270 „Оплата комунальних послуг та енергоносіїв” на підставі затверджених в установленому порядку лімітів.

12. Структурні підрозділи фінансового управління до 10:00 п’ятого робочого дня, що настає за днем внесення та затвердження розпису забезпечує подання до Міністерства фінансів України через IAC LOGICA” даних, що містяться в розписі бюджету громади.

 

III. Унесення змін до розпису

  1.Унесення змін до розпису здійснюється у разі:

необхідності перерозподілу бюджетних асигнувань в розрізі економічної класифікації   видатків  бюджету у межах  загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету;

прийняття нормативного акта про передачу бюджетних призначень від одного головного розпорядника до іншого головного розпорядника, перерозподіл видатків з бюджету за бюджетними програмами, а також за бюджетною програмою збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків;

прийняття рішення про перерозподіл нерозподілених бюджетних асигнувань між головними розпорядниками;

прийняття рішення про зменшення бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів у разі вчинення ними порушень бюджетного законодавства, визначених пунктами 24, 29 і 38 статті 116 Бюджетного кодексу України, на суму вчиненого порушення;

необхідності збільшення бюджетних асигнувань спеціального фонду бюджету Гадяцької міської територіальної громади відповідно до положень пункту 11 розділу III цього Порядку;

необхідності внесення змін до розпису доходів, до розпису фінансування або до розпису кредитування;

унесення змін до рішення сесії Гадяцької міської ради про бюджет Гадяцької міської територіальної громади.

2. Унесення змін до розпису за загальним і спеціальним фондом  бюджету Гадяцької міської територіальної громади передбачає затвердження довідок про внесення змін до кошторисів, планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету та планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних  видатків) за формами згідно з додатками 11,12,13,14 до Інструкції про складання і виконання розпису державного бюджету України, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 року №57 (далі- Наказ МФУ від 28.01.2002 №57 «Про затвердження документів що затверджуються в процесі виконання бюджету» (далі-наказ МФУ від 28.01.2002 №57) у порядку, встановленому для затвердження цих документів.

3. Головний розпорядник подає до фінансового управління пропозиції щодо змін до розпису, шляхом заповнення показників, які стосуються цих змін.

Пропозиції щодо змін до розпису в електронній формі подаються з розширенням RTF, DOC(X), XLS(X), PDF (з текстовим змістом, не скановане зображення).

4. Разом з пропозиціями щодо змін до розпису головний розпорядник подає до фінансового управління потрібну для здійснення фінансовим управлінням аналізу пропозицій інформацію, яка містить зокрема:

обґрунтування необхідності змін до розпису, в тому числі з урахуванням результатів моніторингу виконання бюджетних програм, який здійснюється головними розпорядниками відповідно до вимог наказів Міністерства фінансів України від 10.12.2010 року №1536 „Про результативні показники бюджетної програми” та від 17.05.2011 року №608 „Про затвердження методичних рекомендацій щодо здійснення оцінки ефективності бюджетних програм”;

розрахунки показників, включених до пропозицій щодо змін до розпису, із зазначенням факторів, що на них впливають;

інформацію про виділені бюджетні асигнування за відповідними бюджетними програмами;

інформацію про вплив змін, що пропонуються, на напрями використання бюджетних коштів та результативні показники, передбачені паспортом бюджетної програми.

5.Головний розпорядник забезпечує повноту і достовірність даних, що містяться у поданих фінансовому управлінню пропозиціях щодо змін до розпису та інформації, що   подається разом з ними.

У разі подання головним розпорядником пропозиції щодо змін до розпису, складених з порушенням вимог цього Порядку, фінансове управління повідомляє відповідному головному розпоряднику про необхідність доопрацювання таких пропозицій. Доопрацьовані пропозиції щодо змін до розпису головний розпорядник подає до фінансового управління, відповідно до пункту 3 розділу III цього Порядку.

6. Структурні підрозділи фінансового управління з урахуванням поданих головним розпорядником  пропозицій щодо змін до розпису або на підставі нормативних актів  складають довідки про внесення змін до розпису за формами згідно з додатками 3,4,5,6,7,8,9 до Наказу МФУ від 23.08.2012 №938 і подають її на затвердження начальнику фінансового управління, а за відсутності  начальника управління  заступнику начальника управління - начальнику бюджетного відділу.

Довідки про внесення змін до розпису, що містять інформацію з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, складаються у встановленому законодавством порядку та передаються територіальним підрозділам Державної казначейської служби України після  затвердження начальником фінансового управління, а за відсутності  начальника управління  заступником начальника управління - начальником бюджетного відділу в паперовій формі.

7. У межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету  фінансове управління  за обґрунтованим поданням головного розпорядника, відповідно до пункту 3 розділу III цього Порядку, здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету та в розрізі класифікації кредитування бюджету – щодо надання кредитів з бюджету.

У винятковому випадку за обґрунтованим поданням головного розпорядника, відповідно до пункту 3 розділу III цього Порядку,  перерозподіл видатків в межах їх загального обсягу за бюджетними програмами, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо  за загальним та спеціальним фондами бюджету), погодженим з профільною комісією міської ради, на період дії воєнного стану у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, здійснюється фінансовим управлінням  за  рішенням виконавчого комітету Гадяцької міської ради з наступним внесенням змін до рішення про бюджет Гадяцької міської  територіальної громади.

У разі передачі після прийняття рішення про бюджет Гадяцької міської територіальної громади повноваження на виконання функцій, завдань або надання послуг, на яке надано бюджетне призначення, відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого головного розпорядника бюджетних коштів, передача бюджетних призначень здійснюється фінансовим управлінням за рішенням виконавчого комітету міської ради з наступним внесенням змін до рішення про бюджет Гадяцької міської  територіальної громади.

 Розподіл та перерозподіл обсягів трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам та з інших місцевих бюджетів у період між сесіями міської ради здійснюється фінансовим управлінням за  рішенням виконавчого комітету Гадяцької міської ради з наступним внесенням змін до рішення про бюджет Гадяцької міської  територіальної громади.

8.  Зміни до помісячного розпису мають відповідати таким вимогам:

бути збалансованими за місяцями, тобто не порушувати загального обсягу показників загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади на місяць, якого стосуються такі зміни;

не змінювати загального обсягу показників загального або спеціального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади на рік, за винятком внесення змін до рішення про  бюджет Гадяцької міської територіальної громади;

враховувати фактично виділені асигнування за попередній період (при внесенні змін до розпису асигнувань та розпису кредитування), фактичні надходження коштів за період з початку року (при внесенні змін до розпису доходів та розпису фінансування);

проводитися переважно за відсутності зареєстрованої в органах Казначейства, на момент внесення змін до розпису асигнувань, кредиторської  заборгованості за тим кодом економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету, за яким передбачається зменшення асигнувань;

відповідати вимогам рішення сесії Гадяцької міської ради про бюджет Гадяцької міської територіальної громади та інших нормативно-правових актів;

вноситися на поточний та наступні періоди (крім випадків, передбачених чинним законодавством).

9. Довідка про внесення змін до розпису затверджується в одному примірнику.

За п’ять робочих днів до закінчення місяця (звітного періоду) зміни до розпису не вносяться, за винятком випадків, коли зміни вносяться за наявності доручення начальника фінансового управління, а за відсутності  начальника управління  заступника начальника управління - начальнику бюджетного відділу фінансового управління.

Довідки про внесення змін до розпису в електронному вигляді (формат DBF, файл RZV) вивантажуються до територіального органу  Казначейства через систему дистанційного обслуговування „Клієнт Казначейства- Казначейство” та через систему електронного документообігу головним розпорядникам.

Довідки про внесення змін до розпису бюджету зберігаються у бюджетному відділі фінансового управління.

Фінансове управління надсилає органу Казначейства зміни до розпису на електронних носіях для звірки за відповідний період (тиждень, місяць) в останній робочий день тижня та місяця.

Також зміни до розпису бюджету громади відповідальними працівниками фінансового управління вивантажуються до Міністерства фінансів України через IAC LOGICA” до 10:00 другого робочого дня, що настає за днем затвердження змін до розпису.

10. Зміни до розпису оформляються таким чином:

підписуються начальником відділу-головним бухгалтером відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління, або іншою відповідальною особою, що виконує його обов'язки;

затверджуються начальником управління, а за відсутності  начальника управління  заступником начальника управління - начальником бюджетного відділу  фінансового управління;

доводяться до головних розпорядників через систему електронного документообігу та до органу Казначейства в системі  дистанційного обслуговування „Клієнт Казначейства- Казначейство”  .

З об’єктивних причин довідка про внесення змін до розпису може бути анульована, про що повідомляється головний розпорядник.

 У разі виникнення необхідності внесення змін до вже затверджених та взятих на облік  Державною казначейською службою України довідок у зв'язку з допущеними технічними помилками затверджується нова довідка, де вказуються реквізити тієї довідки, у якій були допущені технічні помилки.

Головні розпорядники протягом трьох робочих днів після отримання довідок про внесення змін до розпису, складають та подають територіальному органу Казначейства реєстри змін розподілу показників зведених кошторисів, реєстр змін розподілу показників зведених  планів асигнувань загального фонду бюджету (за винятком надання кредитів з бюджету), реєстр змін розподілу показників зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету, реєстр змін розподілу показників зведених планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) та реєстр змін зведення показників спеціального фонду у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів згідно з додатками 21, 22, 23 до Наказу МФУ від 23.08.2012 №938 у паперовій або електронній формі.

 Головні розпорядники, в мережі яких є заклади охорони здоров’я надають територіальному органу Казначейства  розподіли показників змінених зведених планів використання бюджетних коштів  та зведених помісячних планів використання бюджетних коштів.

 Головні розпорядники доводять відповідні зміни до розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів, які, в свою чергу, вносять зміни до кошторису та плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень  бюджетних  установ  та  відповідних  видатків) та  планів використання коштів.

 11. Відповідно до частини четвертої статті 23 Бюджетного кодексу України витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право проводити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету, якщо Бюджетним Кодексом або рішенням сесії Гадяцької міської ради про  бюджет Гадяцької міської територіальної громади не встановлено інше.

Протягом бюджетного періоду розпорядники бюджетних коштів вносять зміни до спеціального фонду кошторису за власними надходженнями на підставі довідки про підтвердження надходжень до спеціального фонду бюджету Гадяцької міської територіальної громади, а саме на спеціальні реєстраційні рахунки, що відкриті в органах Казначейства, та довідки  про внесення змін до кошторису, затвердженої керівником установи, який затвердив кошторис, без внесення відповідних змін до бюджетного розпису за спеціальним фондом бюджету. Розпорядники нижчого рівня протягом року подають розпорядникам вищого рівня завірені  органом Казначейства копії довідок про підтвердження надходжень на спеціальні реєстраційні рахунки установи, що відкриті у відповідному органі Державної казначейської служби за власними надходженнями. Розпорядниками вносяться зміни до спеціального фонду кошторису у частині збільшення надходжень та видатків у разі, коли обсяги власних надходжень спеціального фонду кошторису фактично перевищили обсяги, враховані під час затвердження  бюджету Гадяцької міської територіальної громади, з урахуванням залишків бюджетних коштів на початок року. Зміни вносяться на підставі розрахунків з відповідним обґрунтуванням. У разі, коли фактичний обсяг власних надходжень бюджетних установ з урахуванням залишків бюджетних коштів на початок року менший від планових показників, врахованих у спеціальному фонді кошторису, розпорядники зобов'язані за три тижні до кінця бюджетного періоду внести зміни до спеціального фонду кошторису зі зведенням показників спеціального фонду кошторису із зазначенням суми змін в частині зменшення надходжень і видатків з урахуванням очікуваного виконання спеціального фонду кошторису у відповідному бюджетному періоді. Розпорядники упорядковують бюджетні зобов'язання з урахуванням внесених до спеціального фонду кошторису змін. Органи Казначейства ведуть окремий облік таких змін, проводять видатки з урахуванням унесених змін без внесення змін до розпису та відображають у звітності про виконання бюджету планові показники за спеціальним фондом з урахуванням унесених змін до кошторисів.

Унесення змін до розпису за спеціальним фондом за іншими надходженнями здійснюється у разі, коли загальна сума інших надходжень спеціального фонду, які надійшли на відповідну мету, з урахуванням залишку коштів на початок року перевищує передбачену розписом на відповідний період, фінансове управління міської ради за поданням головних розпорядників збільшує планові показники за спеціальним фондом (за винятком власних надходжень бюджетних установ) шляхом  внесення змін до розпису.

За наявності на рахунку головного розпорядника  залишків бюджетних коштів на початок року, які можуть бути використані для здійснення видатків, передбачених розписом на поточний рік, та у разі, коли загальна сума інших надходжень спеціального фонду, які надійшли до цього фонду на відповідну мету, не перевищує передбаченої розписом на відповідний період, зміни до розпису не вносяться.

У разі перевищення показників розпису спеціального фонду за окремим видом надходжень в межах загального обсягу надходжень, які надійшли на відповідну мету, зміни до розпису не вносяться.

 

IV. Скорочення видатків і кредитування загального фонду бюджету Гадяцької міської територіальної громади

1. Якщо за результатами місячного звіту про виконання загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади виявиться, що отриманих надходжень недостатньо для здійснення бюджетних асигнувань відповідно до бюджетних призначень з урахуванням граничного обсягу дефіциту (профіциту), затвердженого рішенням про бюджет Гадяцької міської територіальної громади, начальник фінансового управління, а за відсутності  начальника управління  заступник начальника управління - начальник бюджетного відділу фінансового управління може вносити зміни до розпису  бюджету Гадяцької міської територіальної громади за загальним фондом з метою забезпечення збалансованості надходжень та витрат  бюджету Гадяцької міської територіальної громади з дотриманням граничного обсягу річного дефіциту (профіциту) бюджету.

2. Відділ планування доходів та економічного аналізу фінансового управління розраховує уточнений помісячний прогноз надходжень доходів загального фонду та повернення кредитів на фінансування загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади і подає його начальнику управління не пізніше 15 числа місяця, що настає за місяцем, в якому відбулося недоотримання доходів на фінансування  бюджету Гадяцької міської територіальної громади.

3. На підставі наданої інформації начальник фінансового управління міської ради приймає  рішення про внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади.

4. Розпорядники бюджетних коштів приводять бюджетні зобов'язання у відповідність із бюджетними асигнуваннями з урахуванням змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду  бюджету Гадяцької міської територіальної громади.

 

V. Виконання та звітність      

1. Виконання розпису здійснюється наростаючим підсумком з початку року.

2. Зведення, складання та надання звітності про виконання  бюджету Гадяцької міської територіальної громади здійснюються Державною казначейською службою України:

щодо доходів - ураховуючи розпис доходів наростаючим підсумком з початку року;

щодо фінансування - враховуючи розпис фінансування наростаючим підсумком з початку року;

щодо видатків - ураховуючи розпис асигнувань наростаючим підсумком з початку року;

щодо розпису повернення кредитів та надання кредитів - ураховуючи розпис повернення кредитів до  бюджету Гадяцької міської територіальної громади та надання кредитів із бюджету Гадяцької міської територіальної громади наростаючим підсумком з початку року.

3. У звіті про виконання  бюджету Гадяцької міської територіальної громади за спеціальним фондом відображаються планові показники, враховані при затвердженні рішення про  бюджет Гадяцької міської територіальної громади, та уточнені планові показники з урахуванням змін, внесених до кошторисів.

4. Звіт про виконання розпису за спеціальним фондом  бюджету Гадяцької міської територіальної громади складається за бюджетними програмами     головних розпорядників у розрізі джерел надходжень, ураховуючи розпис витрат спеціального фонду бюджету Гадяцької міської територіальної громади з розподілом за видами надходжень (підгрупами власних надходжень бюджетних установ та надходжень спеціального фонду).

 

Заступник начальника управління–

начальник бюджетного відділу                                             Валентина ШИЙКА

Гід державних послуг. Банер